دیدار رییس جمهور پاكستان با رهبر انقلاب

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور پاکستان تأکید کردند:


ضرورت برخورد قاطعانه با عوامل بر هم زننده وحدت ملی در پاکستان/

ایجاد تفرقه میان امت اسلامی از اهداف مسلم صهیونیستها است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور پاكستان، بسیاری از مشكلات امت اسلامی را مشكلاتی مصنوعی و تزریق شده از جانب دشمنان اسلام خواندند و تأكید كردند: احیای توانایی ها و استعدادهای انسانی، طبیعی و جغرافیایی دنیای اسلام، در حل این مشكلات، تأثیر فراوانی خواهد داشت.
حضرت آیت الله خامنه ای، تقویت و گسترش روابط كشورهای اسلامی را دومین عامل مهم حل دشواریهای ملل مسلمان دانستند و خاطرنشان كردند: ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی از اهداف مسلم و برنامه ریزی شده صهیونیستها و بقیه مستكبران است.
ایشان با اشاره به عمق و گستردگی روابط عاطفی و برادرانه ایران و پاكستان افزودند: ما اعتقاد جدی داریم كه ارتباطات اقتصادی، زیربنایی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دو كشور باید تقویت شود.
رهبر انقلاب خط لوله گاز ایران و پاكستان را نمونه مهمی از همكاری تهران – اسلام آباد خواندند و با اشاره به مخالفتها و دشمنی هایی كه در قبال توسعه روابط دو كشور وجود دارد افزودند: باید قاطعانه از این مخالفتها عبور كرد.
ایشان دسترسی به یك منبع ایمن و پایدار انرژی را برای هر كشوری از جمله پاكستان در درجه اول اهمیت دانستند و افزودند: در این منطقه، جمهوری اسلامی تنها كشور برخوردار از منبع ایمن انرژی است و ما آماده ایم نیاز پاكستان را در این زمینه تأمین كنیم.
حضرت آیت الله خامنه ای ایجاد اختلاف و تفرقه مذهبی در پاكستان را یك میكروب خارجی خطرناك خواندند و افزودند: كشتار مذهبی در پاكستان واقعاً تأسف بار است و باید با برخورد قاطعانه اجازه نداد این مسئله، وحدت ملی پاكستان را بر هم زند.
رهبر انقلاب با ابراز اطمینان به دولت پاكستان برای حل این مشكل افزودند: امیدواریم دولت شما در تحكیم وحدت مذهبی و قومی و پیشرفت پاكستان موفق باشد.
آقای آصف علی زرداری نیز با ابراز خرسندی فراوان از این دیدار تأكید كرد: عمیقاً به گسترش روابط دو جانبه اعتقاد داریم.
رئیس جمهور پاكستان گفت: تلاش بازیگران بین المللی و منطقه ای برای جلوگیری از تقویت روابط ایران و پاكستان، تلاشی شكست خورده است زیرا ملتها یاد گرفته اند در مقابل دشمنان اسلام چگونه عمل كنند.
آقای آصف علی زرداری، ایجاد جنگ داخلی را نقشه دشمنان پاكستان دانست و گفت: در پرتو دعاهای جنابعالی، نخواهیم گذاشت این نقشه اجرا شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,

] [ 21:10 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه